Geplaatst op
Er zijn veel manieren om jouw bedrijf onder de aandacht te brengen. Je kunt borden plaatsen, mailings versturen en telefoontjes plegen, maar soms is het net zo effectief om een directere aanpak te kiezen. Hier zijn drie eenvoudige dingen die je kunt doen om mensen over jouw bedrijf te laten praten:
Lichtreclame
Lichtreclame is een geweldige manier om jouw boodschap over te brengen, of je nu op zoek bent naar een buitenbord of zelfs een etalage. Lichtreclame is populair omdat het van een afstand te zien is en geen ruimte inneemt op de grond.
Je kunt overwegen om jouw eigen lichtreclame te maken van oude letters of andere materialen die je hebt liggen. Je kunt ook overwegen om goedkope plastic letters te kopen in hobbywinkels, ze in stroken te snijden en ze langs hekken of palen te hangen als reclame voor jouw bedrijf.
Of je nou een bedrijf hebt in Friesland of ergens anders, lichtreclame is erg belangrijk. Maak gebruik van lichtreclame in Friesland!
Bedrijfsbewegwijzering
Bewegwijzering is een geweldige manier om jouw bedrijf op te laten vallen. Bewegwijzering kan worden gebruikt om klanten aan te trekken of hen naar een specifieke locatie te leiden. Bewegwijzering is een uitstekende manier voor kleine bedrijven die hun merknaam willen laten herkennen door potentiële klanten, maar niet het budget hebben voor duurdere reclamemethoden zoals radio- of televisiecommercials.
Achtergrondverlichting of verlichte borden
De borden die je nodig hebt om jouw bedrijf ’s nachts zichtbaar te maken, zijn ook de borden die helpen jouw bedrijf overdag zichtbaar te houden.
Bijvoorbeeld, als het logo van je bedrijf een blauw en rood embleem is, kies dan een kleurenschema voor jouw bord dat consistent is met deze kleuren. Gebruik indien mogelijk vormen die deze complementaire kleuren versterken, zodat ze nog meer opvallen wanneer ze in het licht vallen. Besteed aandacht aan waar en hoe het bord moet worden geplaatst, zodat het vanuit elke hoek kan worden gezien – binnen het gebouw, buiten het gebouw en vanuit rijdende voertuigen op nabijgelegen wegen. Deze spelen allemaal een grote rol bij de uitstraling van jouw bedrijf!
Nu we de drie manieren hebben behandeld om jouw bedrijf onder de aandacht te brengen, is het tijd om te beslissen wat voor jou het beste werkt. Denk na over welke methode het meest effectief zal zijn in jouw omgeving en vergeet niet dat elk bedrijf uniek is. Je moet overwegen wat voor soort bewegwijzering of reclame het beste zal aanslaan op jouw publiek zodat de naam van jouw bedrijf nooit meer uit de gedachten zal raken.
Gerelateerde berichten
Wat zijn de voordelen en nadelen van Payrolling?
Payrolling is het uit handen geven van de verplichtingen van het werkgeverschap. Dit zorgt er dus voor dat je als werkgever meer tijd...
Hoger in google zorgt voor verkeer, hoe krijg je een hoge conversie?
Als je een website hebt, dan is er een doel die je graag wilt bereiken. En vaak is dat je website bekeken wordt door mensen. Maar hoe zorg je ervoor...